lördag 16 januari 2010

Pilot - Det Episka Första Inlägget

Så det är här det startar. Det är endast en dag kvar till Den Stora Dagen och förberedelserna är i full gång. Nu existerar jag i den virtuella världen fullt ut.

Jag har skapat denna blogg för att kunna dokumentera min värnplikt - helt enkelt för att jag aldrig vill glömma denna tid i mitt liv. Oavsett om det kommer att vara a pain in the ass, eller helt underbart. Antagligen både och. Mitt inryck är måndagen den 18 januari, och sedan förändras mitt liv antagligen dramatiskt. På ett eller annat sätt.

Om 36 timmar kommer jag att tillhöra Staten.
Over and Out.

1 kommentar:

  1. Hej, hoppas att allt kommer att gå bra. Pain in the ass eller inte kom ihåg det som inte dödar härdar,eller nåt. Ha det gött,:)

    Anne-louise

    SvaraRadera